Subject: Fwd: Käibemaks massaaziteenustele
From: "Lea Randman Roovik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 13:00:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  <http://massaazistaap.ee/wp-content/uploads/2017/06/massaaži-staap-logo-taustata_png.png> 
Tel. +372 51970064

---------- Forwarded message ---------
From: Lea Randman Roovik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Wed, 23. Oct 2024 at 11:34
Subject: Käibemaks massaaziteenustele
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere austatud Ametiasutus!

Oleme massaaziteenust pakkuv ettevõtte. Tegutsenud üle 8 aasta turul.
Oleme km kohustlased ja jõudnud sinnapaika , kus kohustus hakkab käima  üle 
jõu.
 (Lisaks 22 % käibemaksule on ka tööjõu maksud )
Teenuse osutajad massöörid ,terapeudid omavad kõik Kutsetunnistust. Läbinud 
2, aastase massaaziõppe M.I Massaazikoolis ,mille õppekavasse kuulub 
anatoomia, pataloogia jm vajalikud teadmised meditsiini vallas. Teame , et 
me ei kuulu tervishoiu töötajate registrisse . Miks? Soovime teada ,kas see 
teema on ka laual kuskil , et me sinna kuuluksime.
Pooltele meie klientidele osutame Ravimassaazi, kes on kindlustuste poolt 
kompenseeritud.
Samas oleme ka Confido koostööpartnerid. Saame aru ,et Riigil on raske , aga
kas ikkagi ei saaks soodustust , (kui mitte vabastust.) et ellu jääda.
Samas on km vabastus ilu-esteetilises kirurgias. Kumb on siis vajalikum 
teenus praegusel ajal?
Me ei saa ju lõpmatuseni hindu tõsta klientidele või siis väljasuretada
nii elutähtsat tervishoiu teenust praegusel keerulisel stressirohkel ajal.
Ja juhul ,kui peabki väljasuremiseni jõudma ,siis ju massöörid jagunevad 
ülelinna põranda alla ja siis on juba keerulisem nende üle kontrolli ja 
makse saada .
Parem juba varblane peos ,kui tuvi katusel ,nagu ütleb vanasõna.
Loodame ikka lahendust probleemile.

Tagasisidet oodates

Lugupidamisega

Lea Roovik

  <http://massaazistaap.ee/wp-content/uploads/2017/06/massaaži-staap-logo-taustata_png.png> 
Tel. +372 51970064